"Microsoft Dynamics CRM" címke archívuma

Mit tud egy projekt portfolió rendszer?

Több projekt párhuzamos menedzselésére ad választ a projekt portfolió menedzsment rendszer, mely segíti az erőforrások megfelelő allokációját, az utilizáció növelését és így a profitot növelni végeredményben. Az alábbi prezentációban mutatjuk be megoldásunkat, mely új alapokra helyezi a projektmenedzsment szemléletet. XPRM projekt portfolió menedzsment rendszer Projekt portfolió menedzsment rendszer from Xapt Hungary Átfogó projektmenedzsment megoldás Mivel […]

Tovább!

Megjelent a Microsoft Dynamics CRM Online és a Microsoft Dynamics Marketing 2015 tavaszi frissítése

Hatékonyabban dolgozhatnak, mélyebb betekintés alapján dönthetnek, jobban szolgálhatják ügyfeleiket és nagyobb megtérülést érhetnek el kampányaikon a marketingesek, az értékesítők, a vevőszolgálati és a szervizszolgáltató munkatársak az új fejlesztésekkel. A Microsoft Dynamics CRM Online összefüggésbe helyezi az ügyfél-információkat, amelyeket a felhasználók tetszőleges eszközön, bárhol és bármikor elérhetnek, így hatékonyabban végezhetik munkájukat, akár az irodában, akár mobil […]

Tovább!

Újdonságok a CRM 2015-ben

2014 második negyedévétől elérhető már az Egyesült Államokban a Microsoft Dynamics CRM 2015-ös verziója, a Vega. A magyarországi megjelenésre még várni kell, viszont nézzük meg, hogy milyen új funkciókkal bővítették a terméket! Az új funkciók áttekintése azért is fontos, mert ebből képet kaphatunk, hogy milyen irányokat tartott szem előtt a Microsoft a fejlesztés során, azaz, […]

Tovább!

CRM: az értékesítők titkos fegyvere

Lehetősége lesz az alapinformációkon túl nyomon követni a velük történő tevékenységeket, aktivitásokat. Visszakereshetővé válnak a kiadott ajánlatok, megrendelések, szerződések, marketing és ügyfélszolgálati tevékenységek. A Microsoft Office beágyazott kezelőfelületével elősegíti a gyors és kényelmes munkavégzést, ezáltal több érdemi ideje marad az értékesítési feladatok elvégzésére. Értékesítési funkciók: értékesítési ciklus leképezése “hideg” cégek nyilvántartása üzleti lehetőségek kezelése kapcsolati […]

Tovább!
Microsoft Dynamics CRM, média

Profi tartalomszolgáltatás Microsoft Dynamics CRM-mel

A közelmúltban megkeresett az egyik ügyfelem, hogy saját vállalkozásba kezdett a média területén. On-line és nyomtatott formában közöl minőségi tartalmat egy bizonyos szakterület számára. Korábbi kiterjedt kapcsolatrendszere miatt rendkívül dinamikus növekedést mutat az ügyfelek/hirdetők száma. A meglévő sales erőforrásait folyamatosan növelnie kell és elérte azt a pontot, amikor már nem tudja az érdeklődőit, üzleti lehetőségeit […]

Tovább!

Polaris: a Microsoft CRM legújabb felülete

2013 januárjában startolt a Microsoft Dynamics CRM legújabb frissítési csomagja, a Polaris, amely egyelőre még csak az online CRM-et használók számára érhető el. A desktopos verzió majd csak 2013 közepén fogja megkapni a legújabb funkciókat. Több cég kezelése Több cég kezelése az egyik legjobban várt funkció volt az online verzióban, ami végre bekerült a rendszerbe. […]

Tovább!
<link>extremeCRM 2013

Római vakáció: extremeCRM 2013

A Microsoft idén Rómában tartotta a CRM partnerei számára szervezett nemzetközi rendezvényét. A partneri találkozón új megoldásokkal ismerkedtünk meg, amelyek segítségével a jövőben még hatékonyabban szolgálhatjuk ki ügyfeleik speciális igényeit, valamint szorosabbá fűztük a már meglévő kapcsolatokat a jelenlévő nemzetközi stratégiai partnereinkkel is. Évente két nagy rendezvényen találkozhatnak a Microsoft CRM partnerei, az egyikkel az […]

Tovább!
Egy jó HRM megoldás mindenekelőtt a teljesítmény-kezelés, a bérszámfejtés, a képzési, illetve a toborzás-kiválasztás működéséhez szükséges kulcsfontosságú funkciókat támogatja, ugyanakkor számos testre szabható egyéni funkcióval is rendelkeznie kell.

Mit várnak a HR vezetők egy jó HRM szoftvertől?

Közel 5 ezer főt megkérdezve készített felmérést a TEC (Technology Evaluation Center), amelyben a Human Resources Management (HRM) szoftverek kapcsolódó elvárásokról kérdezte a HR vezetőket. A kutatás rávilágít az elvárt komponensekre és szolgáltatásokra, a bevezetésre szánt összegre, valamint, hogy milyen környezetben kívánják használni a rendszert. A Human Resources Management (HRM) szoftverek egy megoldáson belül kínálják […]

Tovább!