- Szerző: Nagy Attila
- Kategória: CRM
- Címkék: CRM, értékesítés, Microsoft Dynamics CRM
CRM: az értékesítők titkos fegyvere
2013.11.28.
Lehetősége lesz az alapinformációkon túl nyomon követni a velük történő tevékenységeket, aktivitásokat. Visszakereshetővé válnak a kiadott ajánlatok, megrendelések, szerződések, marketing és ügyfélszolgálati tevékenységek.
A Microsoft Office beágyazott kezelőfelületével elősegíti a gyors és kényelmes munkavégzést, ezáltal több érdemi ideje marad az értékesítési feladatok elvégzésére.
Értékesítési funkciók:
- értékesítési ciklus leképezése
- “hideg” cégek nyilvántartása
- üzleti lehetőségek kezelése
- kapcsolati hálók leképezése
- termékek, cikkek, cikkcsoportok kezelése
- árlisták kezelése, engedménylisták és egységcsoportok létrehozása
- ajánlatok, megrendelések, számlainformációk
- teljes körű naplózás
- tevékenységek (e-mail, telefon, fax, posta, megbeszélések)
- versenytárselemzés
- szigorú jogosultsági rendszer
- értékesítési előrejelzések, teljesítménymérés