- Szerző: Nagy Attila
- Kategória: Axapta, CRM, ERP, Navision
- Címkék: Digital Transformation, Microsoft, Real Madrid
A Microsoft-tal erősít a Real Madrid
Stratégiai megállapodást kötött november 18-án a Real Madrid és a Microsoft, amelynek célja, hogy a legújabb technológiák felhasználásával közösen fejlesszenek új digitális szolgáltatásokat a rajongók számára.
Az együttműködés első lépése egy digitális platform kialakítása lesz, ami forradalmasítani fogja a rejongói élményt és egyedi betekintést nyújt a csapat életébe. A szurkolók exkluzív tartalmakhoz, statisztikákhoz, hírekhez juthatnak hozzá legyenek akár a stadionban vagy azon kívül. A csapattal történő kommunikációnak olyan direkt formái fognak így megnyílni, amire a szurkolók most még nem is gondolnak.
Az olnline szolgáltatások között megjelenik majd a mérkőzések közvetítése is, és stadion online bejárható lesz a meccsek előtt, közben és után is. Az új technológiákkal a szurkolók nem csak új szurkolói élményekben részesülhetnek, hanem meg is oszthatják azokat.
A rajongói élmény fokozására már az elkövetkező hónapokban számítani lehet, ugyanis Satya Nadella a Microsoft spanyol vezére kifejtette: “Mi a Microsoft-nál elkötelezettek vagyunk abban, hogy minden ember a világon a legjobbat hozza ki magából. Fantasztikus dolgokra vagyunk képesek, ezért olyan eszközöket kínálunk, amelyek segítenek megosztani ezeket a pillanatokat egymással. Az a célunk, hogy minden Real Madrid rajongót összekössünk és a futball iránti szenvedélyüket még izgalmasabbá tegyük.”
A Microsoft a megállapodás keretében minden játékosnak és segítőiknek rendelkezésére bocsát egy Surface Pro 3 tabletet, amely -a remények szerint- még hatékonyabbá teszi majd a világ egyik legjobb futball csapatát.