- Szerző: Nagy Attila
- Kategória: CRM
- Címkék: CRM, média, Microsoft Dynamics CRM
Profi tartalomszolgáltatás Microsoft Dynamics CRM-mel
A közelmúltban megkeresett az egyik ügyfelem, hogy saját vállalkozásba kezdett a média területén. On-line és nyomtatott formában közöl minőségi tartalmat egy bizonyos szakterület számára.
Korábbi kiterjedt kapcsolatrendszere miatt rendkívül dinamikus növekedést mutat az ügyfelek/hirdetők száma. A meglévő sales erőforrásait folyamatosan növelnie kell és elérte azt a pontot, amikor már nem tudja az érdeklődőit, üzleti lehetőségeit rendszer nélkül nyomon követni.
A rendszerrel szemben számos elvárása volt:
- a korábban kialakított „lélegző” excel halmok migrációja
- tudni, hogy melyik ügyfélnek mikor, mit ajánlott
- egységes ajánlati sablonokat használjanak a sales-es kollégák
- az ügyfelekkel történt teljes kapcsolattartás (levelezés, hívások, találkozók) legyen nyomon követhető és visszakereshető
- a DM kampányait támogassa
- az értékesíteni kívánt felületek foglaltságának kezelése
- riportálható legyen az értékesítők teljes tevékenysége (hatékonyság mérés)
- belátható időn belüli bevezetés (volt negatív tapasztalata a saját fejlesztésű CRM-mel)
A fenti kritériumainak az általunk kínált rendszer maradéktalanul megfelelt, ezért esett az ügyfél választása a Microsoft Dynamics CRM-re.
A teljes körű Microsoft Outlook integráció miatt a komplett sales tevékenység transzparenssé vált. A DM kampányait a CRM rendszerből menedzselheti (egyben kezelheti a leiratkozásokat). A hirdetési felületek erőforrásként történő felvétele lehetővé tette, hogy nem adja el ugyanazt a felületet 2 sales-es két különböző ügyfélnek ugyanarra az időpontra. Minden érdeklődőnek gazdája lett a CRM-ben és egységes ajánlati sablonokat hoztunk létre, amelyeket PDF formában küldhetnek ki az ügyfeleinek.
A rendszer bevezetéséhez szükséges idő kevesebb, mint 2 hónap, amely miatt belátható közelségbe kerül az alkalmazás éles indulása.