Profi tartalomszolgáltatás Microsoft Dynamics CRM-mel
Microsoft Dynamics CRM, média

Profi tartalomszolgáltatás Microsoft Dynamics CRM-mel

A közelmúltban megkeresett az egyik ügyfelem, hogy saját vállalkozásba kezdett a média területén. On-line és nyomtatott formában közöl minőségi tartalmat egy bizonyos szakterület számára.

Korábbi kiterjedt kapcsolatrendszere miatt rendkívül dinamikus növekedést mutat az ügyfelek/hirdetők száma. A meglévő sales erőforrásait folyamatosan növelnie kell és elérte azt a pontot, amikor már nem tudja az érdeklődőit, üzleti lehetőségeit rendszer nélkül nyomon követni.

A rendszerrel szemben számos elvárása volt:

  • a korábban kialakított „lélegző” excel halmok migrációja
  • tudni, hogy melyik ügyfélnek mikor, mit ajánlott
  • egységes ajánlati sablonokat használjanak a sales-es kollégák
  • az ügyfelekkel történt teljes kapcsolattartás (levelezés, hívások, találkozók) legyen nyomon követhető és visszakereshető
  • a DM kampányait támogassa
  • az értékesíteni kívánt felületek foglaltságának kezelése
  • riportálható legyen az értékesítők teljes tevékenysége (hatékonyság mérés)
  • belátható időn belüli bevezetés (volt negatív tapasztalata a saját fejlesztésű CRM-mel)

A fenti kritériumainak az általunk kínált rendszer maradéktalanul megfelelt, ezért esett az ügyfél választása a Microsoft Dynamics CRM-re.

A teljes körű Microsoft Outlook integráció miatt a komplett sales tevékenység transzparenssé vált. A DM kampányait a CRM rendszerből menedzselheti (egyben kezelheti a leiratkozásokat). A hirdetési felületek erőforrásként történő felvétele lehetővé tette, hogy nem adja el ugyanazt a felületet 2 sales-es két különböző ügyfélnek ugyanarra az időpontra. Minden érdeklődőnek gazdája lett a CRM-ben és egységes ajánlati sablonokat hoztunk létre, amelyeket PDF formában küldhetnek ki az ügyfeleinek.

A rendszer bevezetéséhez szükséges idő kevesebb, mint 2 hónap, amely miatt belátható közelségbe kerül az alkalmazás éles indulása.

Szerzőről
A cikket a COSMO CONSULT Kft. tanácsadója írta.