- Szerző: Nagy Attila
- Kategória: CRM
- Címkék: 2013, addon, CRM, extremeCRM, kiegészítők, Microsoft Dynamics CRM, trendek, ügyfélkapcsolat kezelés
Római vakáció: extremeCRM 2013
A Microsoft idén Rómában tartotta a CRM partnerei számára szervezett nemzetközi rendezvényét. A partneri találkozón új megoldásokkal ismerkedtünk meg, amelyek segítségével a jövőben még hatékonyabban szolgálhatjuk ki ügyfeleik speciális igényeit, valamint szorosabbá fűztük a már meglévő kapcsolatokat a jelenlévő nemzetközi stratégiai partnereinkkel is.
Évente két nagy rendezvényen találkozhatnak a Microsoft CRM partnerei, az egyikkel az Egyesült Államokban, a másikkal Európában. Az európai esemény idén Rómában került megrendezésre február 3-6 között, extremeCRM 2013 névvel. A rendezvényen a Microsoft vezetői és szakemberei mutatták be a CRM rendszerekkel kapcsolatos újdonságokat, felvázolták az aktuális termékvonalat, valamint ízelítőt adtak a jövőbeli fejlesztésekből. A Microsoft szakemberei mellett előadásokat tartottak a vállalat CRM partnerei is, illetve az EXPO-village kiállítási területén az érdeklődők élőben is megnézhették az előadásokon bemutatott megoldásokat.
Az összejövetel jó lehetőség biztosít arra, hogy a partnerek megismerjék egymás speciális CRM-alapú fejlesztéseit és együttműködési lehetőségekről tárgyaljanak. Igyekeztünk a lehető legtöbb olyan új megoldást megismerni, amelyek segítségével a jövőben bővíteni tudjuk megoldás palettánkat, és ezáltal hatékonyabban tudjuk majd kiszolgálni az ügyfeleink részéről felmerülő speciális igényeket. A technikai megoldások feltérképezése mellett arra is igyekeztünk időt fordítani, hogy a rendezvényen jelenlévő nemzetközi partnerekkel szorosabbá fűzzük a már meglévő stratégiai együttműködéseket.
Az alábbi cégek megoldásai voltak számunkra a legizgalmasabbak: