"CRM" címke archívuma

Mit tud egy projekt portfolió rendszer?

Több projekt párhuzamos menedzselésére ad választ a projekt portfolió menedzsment rendszer, mely segíti az erőforrások megfelelő allokációját, az utilizáció növelését és így a profitot növelni végeredményben. Az alábbi prezentációban mutatjuk be megoldásunkat, mely új alapokra helyezi a projektmenedzsment szemléletet. XPRM projekt portfolió menedzsment rendszer Projekt portfolió menedzsment rendszer from Xapt Hungary Átfogó projektmenedzsment megoldás Mivel […]

Tovább!

Együtt jobb – a CRM-ERP integráció ereje

Téved, aki úgy véli, hogy egy ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) vagy vállalatirányítási (ERP) rendszer mellett a szervezetnek már nincs szüksége a másik megoldásra, mert a kettő úgymond kizárja egymást. Valójában ennek az ellenkezője igaz, a két rendszer együtt még jobb is, mint külön-külön. Hagyomány szerint a CRM-re ügyféloldali, az ERP-re háttérirodai megoldásként tekintettünk. Előbbit e forgatókönyv szerint […]

Tovább!

Megjelent a Microsoft Dynamics CRM Online és a Microsoft Dynamics Marketing 2015 tavaszi frissítése

Hatékonyabban dolgozhatnak, mélyebb betekintés alapján dönthetnek, jobban szolgálhatják ügyfeleiket és nagyobb megtérülést érhetnek el kampányaikon a marketingesek, az értékesítők, a vevőszolgálati és a szervizszolgáltató munkatársak az új fejlesztésekkel. A Microsoft Dynamics CRM Online összefüggésbe helyezi az ügyfél-információkat, amelyeket a felhasználók tetszőleges eszközön, bárhol és bármikor elérhetnek, így hatékonyabban végezhetik munkájukat, akár az irodában, akár mobil […]

Tovább!

Újdonságok a CRM 2015-ben

2014 második negyedévétől elérhető már az Egyesült Államokban a Microsoft Dynamics CRM 2015-ös verziója, a Vega. A magyarországi megjelenésre még várni kell, viszont nézzük meg, hogy milyen új funkciókkal bővítették a terméket! Az új funkciók áttekintése azért is fontos, mert ebből képet kaphatunk, hogy milyen irányokat tartott szem előtt a Microsoft a fejlesztés során, azaz, […]

Tovább!

CRM: az értékesítők titkos fegyvere

Lehetősége lesz az alapinformációkon túl nyomon követni a velük történő tevékenységeket, aktivitásokat. Visszakereshetővé válnak a kiadott ajánlatok, megrendelések, szerződések, marketing és ügyfélszolgálati tevékenységek. A Microsoft Office beágyazott kezelőfelületével elősegíti a gyors és kényelmes munkavégzést, ezáltal több érdemi ideje marad az értékesítési feladatok elvégzésére. Értékesítési funkciók: értékesítési ciklus leképezése “hideg” cégek nyilvántartása üzleti lehetőségek kezelése kapcsolati […]

Tovább!
Microsoft Dynamics CRM, média

Profi tartalomszolgáltatás Microsoft Dynamics CRM-mel

A közelmúltban megkeresett az egyik ügyfelem, hogy saját vállalkozásba kezdett a média területén. On-line és nyomtatott formában közöl minőségi tartalmat egy bizonyos szakterület számára. Korábbi kiterjedt kapcsolatrendszere miatt rendkívül dinamikus növekedést mutat az ügyfelek/hirdetők száma. A meglévő sales erőforrásait folyamatosan növelnie kell és elérte azt a pontot, amikor már nem tudja az érdeklődőit, üzleti lehetőségeit […]

Tovább!
A Gartner legfrissebb jelentése szerint 2013-ban és 2014-ben az üzleti alkalmazások piacán a CRM rendszer bevezetések fognak fő prioritást élvezni.

Gartner: első helyen a CRM beruházások

A Gartner legfrissebb jelentése szerint 2013-ban és 2014-ben az üzleti alkalmazások piacán a CRM rendszer bevezetések fognak fő prioritást élvezni. A jelentés 1.532 fő megkérdezésével világszerte 13 ország bevonásával készült. A megkérdezett cégek legalább 500 fővel rendelkeztek, és a legkülönfélébb iparágakból kerültek ki. A lista 2. helyén az ERP rendszerek állnak, míg a 3. helyet […]

Tovább!

Polaris: a Microsoft CRM legújabb felülete

2013 januárjában startolt a Microsoft Dynamics CRM legújabb frissítési csomagja, a Polaris, amely egyelőre még csak az online CRM-et használók számára érhető el. A desktopos verzió majd csak 2013 közepén fogja megkapni a legújabb funkciókat. Több cég kezelése Több cég kezelése az egyik legjobban várt funkció volt az online verzióban, ami végre bekerült a rendszerbe. […]

Tovább!
<link>Ingyenes tanulmány! Letöltés!

Folyamatfelmérési segédlet CRM rendszer bevezetéséhez

113 kérdés, amivel rendszerezheti folyamatait, és megtudhatja, hogy milyen CRM rendszer lenne a legalkalmassabb cégének. “Jól tudom, hogy egy CRM rendszer bevezetése előtt mennyi kétség merül fel. Az ingyenesen letölthető dokumentum 113 olyan kérdést tartalmaz, amellyel CRM bevezetési szempontból rendszerezheti folyamatait. Így Ön már pontosan fogja tudni, hogy milyen szempontok alapján válogasson a CRM rendszerek […]

Tovább!
Microsoft Dynamics CRM Webinar

CRM webinarok 4 témában

Nézze meg a Microsoft Dynamics CRM-et élőben! Tanácsadónk az alábbi 4 témakörben tart online előadást a rendszerről. Így Ön a saját számítógépéről kaphat gyors és hatékony áttekintést a rendszerről, anélkül, hogy kimozdulna irodájából! 2013. március 13. 14:00 – 15:00 Értékesítés 2013. március 28. 15:00 – 16:00 Marketing 2013. április 11. 15:00 – 16:00 Ügyfélszolgálat 2013. […]

Tovább!